Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?
Onze algemene voorwaarden zijn beschikbaar in de footer van iedere pagina onder het kopje klantenservice. Daar staat en link naar de algemene voorwaarden. Indien je een PDF versie van de algemene voorwaarden prefereert, kan je hier klikken.
Hoe verloopt jullie bestel- en betaalprocedure?
Onze bestel- en betaalprocedure staat op deze pagina uitgebreid uitgelegd: bestellen en betalen.
Kan ik een bestelling retourneren?
Het is mogelijk een bestelling te retourneren, maar alleen als het de verzegeling van de verpakking niet verbroken is of wanneer het product na opening defect blijkt. Meer over het retourproces kan je hier lezen: retourneren.
Zijn de reviews allemaal authentiek?
Onze reviews zijn absoluut allemaal echt! Enige tijd na een bestelling ontvangt iedere klant van de organisatie Kiyoh een e-mail met daarin de vraag om een beoordeling achter te laten. De keuze om een beoordeling achter te laten is geheel vrij, maar we zijn ontzettend blij met (positieve) feedback. Lees er meer over op deze pagina: reviews.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wanneer je niet tevreden bent over een service, dienst of product, kan je bij ons uiteraard een klacht indienen. Deze behandelen we altijd, want service en kwaliteit zijn bij Playbird ontzettend belangrijk! Op deze pagina staat uitgelegd wat je het beste kunt doen als je een klacht wilt indienen: klachtenprocedure.
Zit er garantie op jullie producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Waar vind ik het retourformulier?
Het retourformulier of herroepingsdocument kan je hier vinden: herroepingsdocument.